Mi a teendőm abban az esetben, amennyiben nem megfelelő(ek) számomra a megrendelt termék(ek)?
Amennyiben nem megfelelő(ek) számodra a megrendelt termék(ek) jogodban áll részben, vagy egészben elállni a vásárlástól.
Töltsd ki a megrendelést visszaigazoló e-mail mellékletében található elállási nyilatkozatot és kinyomtatva a visszaküldeni kívánt termékekkel együtt a Deres Marianna Szilvia 7014 Sáregres, Kassai utca 10. postacímre, vagy elektronikusan az info.egodekor@gmail.com e-mail címre küldd meg részünkre.
A visszajáró összeget az elállási nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra utaljuk. Tévesen, vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám miatti késedelemért nem vállalunk felelősséget.
Az elállási idő a megrendelt termék(ek) átvételét követő 14 nap.
A visszaküldés költsége a megrendelőt terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
Mi történik, ha megtagadom a csomag átvételét?
A megrendelt csomag átvételének megtagadása, nem azonos a vásárlástól történő elállással. A futárszolgálat a számára már átadott megrendelés esetében szállítási díjat számol fel, ezért amennyiben a 14 napon belüli elállási szándékod nem jelzed felénk és megtagadod a szállításra átadott csomag átvételét, úgy a szállítási díjat is tartalmazó megrendelések után szállítási díjat számolunk fel részedre.
A csomag átvételének megtagadása esetén a következő vásárlásaid esetében csak előrefizetéssel fogadjuk a megrendelésed.